reklama

wtorek, 3 października 2017

Surówka z marchewki, jabłka i chrzanu

Przygotowując potrawy z udziałem mięsa zawsze staram się przygotować jakiś dodatek warzywny. Tym razem postanowiłam przygotować surówkę z marchewki, ale bardziej na ostro, ponieważ miała być zaserwowana do sznycli wieprzowych w sosie grzybowym. Jest to jedna z najprostszych w przygotowaniu surówek, a w dodatku rewelacyjna i doskonale komponuje się z takimi potrawami mięsnymi.

Składniki:
3 - 4 marchewki
1 jabłko
1 łyżka świeżo startego chrzanu (ewentualnie ze słoika)
sól
pieprz
3 łyżki kwaśnej śmietany

Sposób przygotowania:
Marchewkę i chrzan obrać i zetrzeć na tarce o małych oczkach. Jabłko obrać i zetrzeć na tarce o dużych oczkach. Wymieszać, dodać śmietanę, doprawić solą i pieprzem. Smacznego.


1 komentarz:

  1. Pani Edelko wszystkie pani przepisy są świetne ,a zioła z ogrodkai te dziko rosnące to moja babcia znała i tez używała ,ale ja dzis juz nie pamiętam cos mi sie kojarzy nazwa kurdyban czy kudryban,wiem ze to rosnie dziko i to był dodatek do zupy jarzynowej .

    OdpowiedzUsuń