reklama

piątek, 22 września 2017

Zapiekanka na tostach

Zapiekankę taką miałam okazję spróbować u mojej córki. Jakież było moje zdziwienie, gdy córka oznajmiła mi, że jest ona przygotowana na tostach. Gdy mi ją podała, w pierwszej chwili byłam pewna, że to pizza. Nawet do głowy by mi nie przyszło, że taką pożywną i mega smaczną zapiekankę można zrobić na tostach. Już wtedy zdecydowałam, że koniecznie muszę ją przygotować, a sprawdzony przepis przekazać i polecić czytelnikom mojego bloga.

Składniki:
chleb tostowy
10 jaj
200 g szynki gotowanej
1 duża papryka
cebula
pęczek szczypiorku
150 g startego żółtego sera
sól
świeżo mielony pieprz
pieprz ziołowy

Sposób przygotowania:
W blaszce o wymiarach 25 x 36cm ułożyć tosty bez skórek tak by między nimi była przerwa. Jajka wbić do większej miski. Cebulę, paprykę i szynkę pokroić w drobną kostkę, a następnie dodać do jajek. Dodać starty ser, zaś szczypiorek posiekać i też dorzucić do jajek.  Dodać przyprawy i dokładnie wszystko wymieszać. Tak przygotowane jajka wylać na tosty. Zapiekać w nagrzanym do 180 stopni piekarniku 20 minut. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz