reklama

poniedziałek, 25 września 2017

Tagliatelle z fasolką szparagową i pieczarkami

Mając ochotę na danie bez mięsne, postanowiłam przygotować coś na bazie makaronu tagliatelle. Przypomniało mi się, że gdzieś czytałam o składnikach, które doskonale smakują w połączeniu z makaronem. Wśród nich była fasolka szparagowa zielona i pieczarki. Byłam tak ciekawa smaku tego połączenia, że zdecydowałam się na tagliatelle z fasolką szparagową i pieczarkami. Potrawa wyszła bardzo dobra i syta, dlatego na stałe zapisała się w naszym menu.

Składniki:
400 g makaronu tagliatelle
300 g fasolki szparagowej zielonej
250 g pieczarek
1/2 cebuli
2 ząbki czosnku
1 duże jajko
olej
sól
świeżo mielony pieprz
cebulka zielona.

Sposób przygotowania:
Fasolkę szparagową pokroić na mniejsze kawałki, a następnie ugotować w osolonej wodzie al dente.Cebulę i czosnek obrać i pokroić w kostkę, a następnie wrzucić na gorący olej i przesmażyć. Dodać obrane,  pokrojone pieczarki i razem wszystko przesmażyć. Doprawić solą i pieprzem. W między czasie ugotować makaron al dente, odcedzić i dodać do fasolki i pieczarek. Wbić jajko, energicznie wymieszać i zaraz wyłożyć na talerz. Posypać posiekaną cebulką zieloną. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz