reklama

środa, 27 września 2017

Sałatka makaronowa z brokułem, pomidorami, jajkami i ogórkiem

Przygotowując imprezę urodzinową dla mojego męża postanowiłam, że na stole musi się znaleźć coś nowego, czego goście na pewno nie będą znać. Dlatego postawiłam między innymi na tą innowacyjną sałatkę, którą wykombinowałam łącząc kilka przepisów w jedno. I o dziwo wyszło pysznie i zupełnie coś nowego. Goście byli pozytywnie zaskoczeni.

Składniki:
200 g makaronu wstążki
1 średni brokuł
4 jajka
2 pomidory
kilka pomidorków koktajlowych
1/2 sera feta
1 mniejszy ogórek zielony
1 jogurt naturalny
1 łyżka majonezu
2 ząbki czosnku
sól i pieprz do smaku

Sposób przygotowania:
Brokuły podzielić na różyczki, umyć i ugotować w osolonej wodzie al dente. Makaron również ugotować w osolonej wodzie al dente, a następnie przelać zimną wodą. Ugotowane jajka, ser feta, pomidory i ogórek zielony pokroić w większą kostkę. Przełożyć wszystko do większej miski. Wrzucić dodatkowo pomidorki koktajlowe.  Jogurt wymieszać z majonezem i czosnkiem przeciśniętym przez praskę, dodać sól i pieprz do smaku. Tak przygotowanym sosem polać sałatkę i delikatnie wymieszać. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz