reklama

poniedziałek, 27 marca 2017

Sałatka z żółtej fasolki szparagowej z winogronem

Przygotowując schab pod pieczarkową pierzynką nie miałam absolutnie pomysłu na sałatkę. Po dokładnym remanencie w domowej spiżarni znalazłam jeszcze słoik żółtej fasolki szparagowej podarowanej przez Izę i postanowiłam na jej bazie zrobić sałatkę. Ostała mi się jeszcze jedna czerwona cebula i winogron bezpestkowy, który wczoraj kupił mi mąż. Pomyślałam, że takie składniki doskonale będą się nadawały do sałatki z sosem słodko kwaśnym. Sałatka spełniła nie tylko moje oczekiwania, ale przede wszystkim głównego testera w naszym domu, czyli mojego mężulka.

Składniki sałatki:
słoik żółtej fasolki szparagowej
1/2 czerwonej cebuli
kilka kulek winogrona

Składniki na sos:
3 łyżki oliwy
3 łyżki wody
łyżka miodu
łyżka słodkiej musztardy
łyżeczka musztardy sarepskiej
pieprz młotkowany z kolendrą

Sposób przygotowania sosu:
Wszystkie składniki sosu umieścić w słoiku, który zakręcić, a następnie dokładnie potrząsać słoikiem, aby składniki się połączyły.
Sposób przygotowania sałatki:
Fasolkę jeżeli jest w całości to przekroić na pół. Winogron wypłukać i również przekroić na pół. Cebulę obrać i drobno pokroić. Dodać przygotowany sos i dokładnie wymieszać. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz