reklama

piątek, 31 marca 2017

Sałatka z brokułów i pomidora

Przygotowując na obiad rybę panierowaną zupełnie zapomniałam o dodatku do niej w postaci surówki lub kapusty kiszonej gotowanej, którą zazwyczaj serwuję z rybą, ale zapomnieliśmy ją zakupić. A, że akurat miałam brokuły mąż podpowiedział, żeby z ich użyciem wykombinowała jakiś smaczny dodatek. I tak oto powstał mój autorski przepis  na sałatkę z brokułów i pomidora.
Składniki:
brokuł
3 pomidory
mała cebula

Składniki na sos:
3 łyżki jogurtu naturalnego
2 łyżki majonezu
2 łyżki sosu na bazie miodu (sos, który przyrządzałam do sałatki z fasolki szparagowej)
pieprz świeżo mielony
sól

Sposób przygotowania sosu:
Wszystkie składniki sosu umieścić w słoiku, który zakręcić, a następnie dokładnie potrząsać słoikiem, aby składniki się połączyły.

Sposób przygotowania sałatki:
Brokuł podzielić na różyczki i obgotować w osolonej wodzie. Ugotowany al dente brokół przełożyć do miski, a następnie dodać obrane ze skórki i pokrojone pomidory oraz drobno pokrojoną cebulę. Wszystko wymieszać z przygotowanym sosem. Taką prostą sałatkę ja tym razem podałam do ryby. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz