reklama

czwartek, 9 lutego 2017

Szparagi w szynce z sosem holenderskim

Jeśli już wspominałam o  moim menu urodzinowym, to następną nowością będą szparagi w szynce polane sosem holenderskim. Jest to przekąska szybka w przygotowaniu i bardzo dobra, doskonale nadająca się na wszelkiego rodzaju imprezy. Robiłam ją na imprezę sylwestrową i cieszyła się dużą popularnością. Przepis ten dostałam bardzo dawno temu od mojej siostry.
Przygotowywała tego typu przekąskę zawsze, kiedy odwiedzałam ją w Niemczech, ale jakoś nigdy nie robiłam jej sama, bo po prostu nie miałam dojścia do tych składników. Teraz można je kupić w każdym supermarkecie i nie stanowią takiego problemu jak kiedyś.

Składniki:
słoik szparagów konserwowych
200 g szynki gotowanej
sos holenderski gotowy w kartoniku

Sposób przygotowania:
Każdy szparag zawinąć w plaster szynki, ułożyć na talerzu i delikatnie podlać sosem. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz