reklama

wtorek, 31 stycznia 2017

Sałatka z czerwonej cebuli po mojemu

Przygotowując na obiad  kurczaka w sosie curry, zastanawiałam się jaką sałatkę do tej potrawy podać. Padło na sałatkę z czerwonej cebuli, którą kiedyś robiłam, a przepis i jego historię umieściłam na moim blogu. Jednak tym razem tą sałatkę zmodyfikowałam, dodając jabłko i ocet winny.
Wyszła zupełnie inna w smaku sałatka, która doskonale nadawała się do mojej potrawy.

Składniki:
3 czerwone cebule
1 łyżeczka oleju
1 łyżka masła
1 łyżeczka miodu
2 łyżki rodzynek
1 małe jabłko
2 łyżki octu winnego
0,5 łyżeczki majeranku
sól, pieprz do smaku

Sposób przygotowania:
Obrać cebule, a następnie pokroić w cienkie plastry. Na patelni rozgrzać olej. Wrzucić pokrojone cebule, które lekko posolić. Smażyć 2 minuty,cały czas mieszając. Dodać masło i przykryć. Dusić kilka minut, aż cebula się zeszkli. Dodać miód, majeranek, rodzynki, obrane i starte na dużych oczkach jabłko.  Smażyć jeszcze 2-3 minuty. Doprawić solą i pieprzem. Dodać ocet winny i dokładnie wymieszać. Smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz