reklama

piątek, 2 września 2016

Placuszki z kurczaka po mojemu

Oto następna wersja popularnych placuszków z kurczaka, które co jakiś czas pojawiają się na naszym stole w coraz to innej wersji. Tym razem przygotowałam je z składników, które akurat znajdowały się w domu córki, a ona nie miała na nie pomysłu, więc zaproponowałam jej tą prostą, a zarazem bardzo smaczną potrawę. Córka była zachwycona i zdziwiona, że z takich składników można przygotować szybkie i proste w przygotowaniu danie obiadowe.

Składniki:
2 piersi z kurczaka
1 duży pomidor
1/2 cukinii (ja miałam do dyspozycji cukinię żółtą)
cebula
kilka pieczarek
ser starty
jajko
2 łyżki mąki ziemniaczanej
sól i pieprz
pieprz ziołowy
papryka słodka
papryka ostra
2 ząbki czosnku

Sposób przygotowania:
Filety umyć i pokroić w małą kostkę. Pieczarki obrać i zetrzeć na tarce o dużych oczkach. Cebulę i czosnek obrać i drobno pokroić. Z cukinii wydrążyć gniazda nasienne i zetrzeć na tarce. Pomidory sparzyć, a następnie ściągnąć skórkę i drobno pokroić, Do miski włożyć pokrojone mięso i pozostałe składniki, przyprawić solą, pieprzem, pieprzem ziołowym, paprykami, dokładnie wymieszać i odstawić na godzinę. Po tym czasie dodać jajko, mąkę ziemniaczaną i dokładnie wymieszać. Na rozgrzany olej kłaść łyżką placuszki i smażyć z obydwu stron na złoty kolor. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz