reklama

czwartek, 29 września 2016

Marchewka na gęsto

Marchewka na gęsto to mój ulubiony dodatek do obiadu, który znany jest w naszej rodzinie od zawsze. Zazwyczaj serwuję ją w towarzystwie śląskich karminadli. Jest to dodatek nie tylko bardzo prosty w przygotowaniu, ale również bardzo smaczny. Jeśli dysponuję akurat zielonym groszkiem dodaję go również do marchewki na gęsto, ale nie wszyscy w mojej rodzince przepadają za takim dodatkiem. Dlatego częściej robię samą marchewkę.
Teraz będąc w gościnie u córki zrobiłam taki obiad z marchewką na gęsto, bo wiem, że nasz trzyletni wnusio uwielbia ją, zresztą tak samo jak jego mamusia i roczna siostrzyczka.

Składniki:
1 kg marchewki
soli do smaku
2 łyżki masła
łyżka mąki

Sposób przygotowania:
Marchew obrać, pokroić w kostkę, a następnie włożyć do garnka i podlać małą ilością wody. Dodać masło, sól i gotować do miękkości. Na koniec obsypać łyżką mąki i delikatnie wymieszać. Smacznego.

1 komentarz:

  1. moja mama robiła z zasmażką marchweke a ze niechciałam mielonych to kotlecik z jajka albo z kalafiora i był super obiadek

    OdpowiedzUsuń