reklama

wtorek, 6 września 2016

Jajka zapiekane z żółtym serem

Tego jeszcze nigdy w życiu nie jadłam, ba nawet nie słyszałam o takim daniu śniadaniowym, do czasu, kiedy mój zięć zaserwował mi je na jedno ze śniadań. Będąc u nich w gościnie zięć zaoferował się zrobić niedzielne śniadanie. Jakie było moje zdziwienie, gdy na stole przede mną pojawił się talerz z nieznaną mi dotąd potrawą. Skosztowałam i stwierdziłam, że jest to coś, co mogło by zaskoczyć niejednego smakosza jajecznych dań. Proste, szybkie w przygotowaniu i przepyszne.
Podane z kromką ciemnego chleba stanowi wyśmienite danie śniadaniowe. Tym razem ja zrobiłam niespodziankę i by udowodnić zięciowi, że nie zapomniałam o jego potrawie, zaserwowałam im w niedzielę na śniadanie, bo jak już wspominałam obecnie znowu goszczę u nich.

Składniki:
2 jajka
2 – 3 plastry sera
łyżeczką masła
sól i pieprz
papryka słodka
majeranek

Sposób przygotowania:
Wybić jajka na patelnię, najlepiej mniejszą, aby jajka pokryły całą patelkę, a następnie całość pokryć plastrami sera, nakryć pokrywką i dusić, aż ser całkowicie się rozpuści. Odkryć i doprawić solą, pieprzem, papryką i majerankiem. Zsunąć na talerz i podawać z pieczywem. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz