reklama

środa, 31 sierpnia 2016

Sezonowy omlet

Jak już kiedyś wspominałam za omletami nigdy nie przepadałam, ale ten warzywny a la pizza, który zrobiłam tak mi zasmakował, że przyrzekłam sobie co jakiś czas wracać do tej ogólnie znanej i lubianej potrawy dodając co rusz inne dodatki. Tym razem zrobiłam omlet z warzyw sezonowych, czyli cukinii i pomidorów z dodatkiem cebuli i czosnku. Nawet nie przypuszczałam, że wyjdzie taki smaczny i pożywny. Dlatego mogę go śmiało polecić jako danie obiadowe tym wszystkim, którzy nie koniecznie muszą mieć mięso na obiad.

Składniki:
1 większa cukinia
3 pomidory
cebula
3 ząbki czosnku
6 – 7 jaj
sól i pieprz
pieprz ziołowy

Sposób przygotowania;

Na patelni rozgrzać olej z łyżką masła, a następnie dodać obraną i pokrojona w kostkę cebulę i czosnek. Następnie dodać obraną i pokrojoną cukinię (jeśli ma duże gniazda nasienne, to wydrążyć) i obrane, pokrojone pomidory. Wszystko razem przesmażyć dodać odrobinę wody i dusić do miękkości, aż wyparuje nadmiar płynu. Doprawić do smaku solą i pieprzem i odstawić do ostygnięcia. Jajka ubić na puszysto z solą, pieprzem i pieprzem ziołowym, dodać przygotowane wcześniej warzywa, wymieszać i wylać na patelnię. Smażyć, aż masa jajeczna się zetnie. Od razu podawać. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz