reklama

piątek, 1 lipca 2016

Pasta z awokado i zielonego groszku

Oto następna pasta z awokado, która nam zasmakowała. Na temat właściwości leczniczych tego owocu pisałam już w innym poście, więc nie będę się powtarzać, ale muszę wspomnieć, że pasty z udziałem awokado posiadają niezwykłe walory smakowe. Na wykorzystanie zielonego groszku do tej pasty zdecydowałam się przypadkowo, bo nic innego co by się nadawało akurat nie miałam, a nie chciałam się powtarzać. Tym bardziej, że awokado w błyskawicznym tempie zaczęło dojrzewać i aby nie dopuścić do zmarnowania owocu musiałam go wykorzystać.
Żeby zaostrzyć smak dodałam jak zwykle jeszcze czosnek, trochę pieprzu ziołowego, soli i wyszła następna znakomita pasta do chleba.

Składniki:
1 dojrzałe awokado
3/4 szklanki świeżego, ugotowanego groszku zielonego
2 ząbki czosnku
sól i pieprz
pieprz ziołowy

Sposób przygotowania:
Awokado obrać ze skórki i usunąć pestkę. Ugotowany groszek wraz z pokrojonym w kostkę awokado i ząbkami czosnku dokładnie zblendować na gładką masę. Doprawić do smaku solą i pieprzem. Przechowywać w lodówce. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz