reklama

czwartek, 7 lipca 2016

Orzeźwiający koktajl arbuzowo – ogórkowy

Te ostatnie upały zmusiły mnie, by zrobić jakiś koktajl, który byłby nie tylko orzeźwiający, ale także niskokaloryczny i zdrowy. Tak się złożyło, że akurat miałam do dyspozycji arbuz, który zresztą ostatnio cieszy się u nas dużym powodzeniem, zwłaszcza taki prosto z lodówki i ogórki zielone, składniki nadające się doskonale na taki napój. Już sam arbuz i ogórek  zblendowane miały wyśmienity, orzeźwiający smak, ale ja postanowiłam dodać jeszcze jogurt naturalny i to było to. Z dodatkiem soku z cytryny i odrobina soli okazał się koktajlem godnym polecenia. Moja młodsza córka Monika była nim zachwycona, tym bardziej, że preferuje ona zdrową i niskokaloryczną kuchnię.

Składniki:
300g dojrzałego arbuza
2 ogórki zielone
400 g jogurtu naturalnego
2 łyżki soku z cytryny
sól

Sposób przygotowania:
Miąższ arbuza pokroić w kostkę, ogórki obrać i też pokroić, a następnie zblendować. Dolać jogurt naturalny, sok z cytryny, odrobinę soli do smaku i wszystko razem zblendować. Podawać mocno schłodzone. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz