reklama

czwartek, 23 czerwca 2016

Surówka z kapusty włoskiej

Jest to surówka, która powstała spontanicznie, ponieważ gdy potrzebowałam jakiegoś dodatku do obiadu, akurat nic nie miałam pod ręka oprócz kapusty włoskiej, która została mi po przygotowaniu zupy. Stwierdziłam, że jeżeli wychodzą doskonałe surówki z innych odmian kapusty, czemu nie spróbować z kapusty włoskiej. Wyszła super, krucha, delikatna. Jestem pewna, że nie będę jej stosować już tylko do zupy.

Składniki:
1/2 kapusty włoskiej
1 marchewka
1 jabłko
1/2 czerwonej papryki
mała cebula
łyżka oleju
sól, pieprz, odrobina octu, cukru
koperek

Sposób przygotowania:
Kapustę drobno pokroić, a następnie posolić i odstawić na kilkanaście minut. Marchew, jabłko, paprykę i cebulę potrzeć na tarce o dużych oczkach. Dodać olej i pozostałe przyprawy. Dokładnie całość wymieszać. Można również dodać łyżkę majonezu i wyjdzie inna wersja tej surówki, też pyszna Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz