reklama

czwartek, 16 czerwca 2016

Sałatka z ananasem i selerem

Nigdy nie mogłam sobie wyobrazić połączenia słodkiego ananasa z szynką i parówkami, gdy moje koleżanki z pracy takie połączenia zachwalały, aż do czasu kiedy miałam okazję spróbować taką sałatkę na urodzinach mojej sąsiadki, a zarazem dobrej koleżanki. Sałatka z ananasem, selerem, parówkami i jajkiem była wyśmienita do tego stopnia, że zapragnęłam przepisu na nią. I od tej pory prawie na każdej imprezie musi znaleźć się na naszym stole, ba nie tylko na naszym, ale również i u już dorosłych naszych dzieci, bo tak nam zasmakowała.
Z tą jednak różnicą, że czasami zamieniamy parówkę na gotowaną szynkę, bo jak wiadomo obecnie coraz mniej amatorów parówki.


Składniki:
1 duży por sałatkowy
1 słoik selera konserwowego
4 – 5 plastrów ananasa drobno pokrojonego
5 jajek ugotowanych na twardo
150 g szynki gotowanej, pokrojonej w kostkę (można dać 3 grube parówki)
majonez
sól i pieprz

Sposób przygotowania:
Białą część pora sałatkowego drobno pokroić i wsypać do miski. Dodać odsączony z zalewy seler konserwowy, drobno pokrojony ananas, jajka i szynka. Wymieszać z majonezem, a na koniec doprawić solą i pieprzem. Smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz