reklama

środa, 15 czerwca 2016

Ryż z sosem kurczakowo - gruszkowym

Do zrobienia tej potrawy zainspirował mnie mój syn Marek, który polecał nam obiadek przygotowany przez nasza synową Olę. Był to makaron tagliatelle z kurczakiem, gruszką i migdałami. Ja jednak nie mając w domu tego makaronu chciałam jak najszybciej zrobić tą potrawę, więc pomyślałam, że również smaczna może być z ryżem. Jednak przepis, który dostałam musiałam trochę zmodyfikować, ponieważ my lubimy, tak właściwie ja bardziej, aby w potrawie z mięsem znalazł się jakiś sos. Dlatego też dodałam do całości słodkiej śmietanki, która pięknie połączyła się z mięsem i gruszką, dając tym samym wyśmienity smak.

Składniki:
1 podwójna pierś z kurczaka
2 gruszki na pół dojrzałe
1/2 cebuli
sól, pieprz
pieprz ziołowy
łyżeczka curry
200 ml śmietanki 18%
olej

Sposób przygotowania:
Piersi z kurczaka umyć i pokroić jak na gulasz, a następnie posypać solą, pieprzem i pieprzem ziołowym, po czym dokładnie wymieszać. Mięso wrzucić na rozgrzany olej, obsypać curry i przesmażyć. Dodać pokrojona w kostkę cebulę i obrane i pokrojone w kostkę gruszki. Wszystko razem smażyć, aż mięso będzie miękkie. Wlać śmietanę i gotować jeszcze kilka minut. Doprawić sola i pieprzem. Podawać z ryżem.Smacznego.



 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz