reklama

wtorek, 5 kwietnia 2016

Pasta z sera mozzarella wersja 2

O paście z tego sera pisałam już w poście, w którym podawałam przepis na 1 wersję pasty, w którym wspomniałam, że co jakiś czas będę tę pastę modyfikować. Tym razem dodałam paprykę czerwoną, zieloną cebulkę i bazylię. Wyszła znakomita, oczywiście inne dodatki zostały bez zmian, łącznie z dodatkiem musztardy bawarskiej, która nadaje tej paście specyficznego smaku. Zapomniałabym o jednej podmiance, pomidorki koktajlowe zastąpiłam pomidorem malinowym.

Składniki:
2 kulki sera mozzarella
1 pomidor malinowy
1/2 papryki czerwonej
łyżka drobno pokrojonej cebulki zielonej
łyżka jogurtu naturalnego
łyżeczka musztardy sarepskiej
łyżeczka słodkiej musztardy bawarskiej
ząbek czosnku
bazylia
sól i pieprz do smaku

Sposób przegotowania:
Ser potrzeć na tarce o dużych oczkach, dodać pomidory, paprykę pokrojoną na mniejsze kawałki oraz zieloną cebulkę. Jogurt zmieszać z musztardami, dodać czosnek przeciśnięty przez praskę, sól, pieprz i bazylię do smaku, a następnie dodać do sera. Wszystko dokładnie wymieszać i odstawić do lodówki w celu połączenia się smaków. Podawać z pieczywem. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz