reklama

poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Makaron z serem

Ta potrawa większości kojarzy się z dzieciństwem. Jest banalnie prosta i może dlatego tak często się do niej wraca. W moim domu rodzinnym stosunkowo późno była robiona, bo dopiero kiedy zaczęłam jeździć na kolonie, gdzie poznawałam nowe potrawy, które absolutnie nie były mi znane i po przyjeździe zawsze prosiłam mamę, aby zrobiła coś co dotąd nie znała. Muszę przyznać, że zawsze spełniała moją prośbę. Nie wiedząc jak to ma wyglądać, czy jak to się robi pytała swoje znajome najczęściej w pracy, które znały trochę inną kuchnię niż nasza. Makaron z serem często robiłam swoim dzieciom, które do dziś go lubią.
Natomiast my z mężem dawno go nie jedliśmy, dlatego postanowiłam od czasu do czasu zrobić to proste, a jakże smaczne danie, tym bardziej, że makaron i kasze w naszej kuchni coraz częściej zastępują ziemniaki.

Składniki na 2 porcje:
1/2 pacz. makaronu
250 g twarogu półtłustego
2 łyżki masła
cukier
cynamon

Sposób przygotowania:
Makaron ugotować według wskazówki na opakowaniu, odcedzić i wyłożyć na talerz. Posypać cukrem, polać stopionym masłem, posypać pokruszonym twarogiem i cynamonem. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz