reklama

wtorek, 15 marca 2016

Sałatka jarzynowa z batatami

Tyle nasłuchałam się o batatach, że i ja postanowiłam nie zostawać w tyle i przyrządzić coś z dodatkiem tego słodkiego ziemniaka. Pomyślałam, że dobrze by było jeszcze przed świętami wykombinować jakąś sałatkę, by coś nowego podać na tegoroczny stół wielkanocny. Zrobiłam więc prostą sałatkę jarzynową ze składników, którymi akurat dysponowałam. Nie mając ogórka konserwowego dodałam ogórki robione w zalewie curry i okazało się, że to był dobry pomysł, bo sałatka nabrała zupełnie nowego smaku.
Dzięki batatom i tym ogórkom uzyskałam nową wersję sałatki jarzynowej.

Składniki:
1 duża marchewka
kawałek selera
2 większe bataty
3 -4 ogórki w zalewie curry
1 pietruszka
1 mniejszy por
3 jajka
majonez
łyżeczka musztardy
sól i pieprz do smaku

Sposób przygotowania:
Warzywa, ziemniaki i jajka ugotować, a następnie obrać i drobno pokroić. Por i ogórki również obrać i pokroić. Wszystko dokładnie wymieszać z majonezem, musztardą, doprawić solą i pieprzem. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz