reklama

poniedziałek, 1 lutego 2016

Pasta z awokado i serka śmietankowego

Tak jak obiecałam, dzisiaj następna pasta z dodatkiem awokado. Ostatnia pasta tak nam zasmakowała, dlatego postanowiłam, że będzie teraz częstym gościem w naszym menu. Tym bardziej, że sporo dobrych rzeczy na temat tego owocu dowiedziałam się czytając ciekawe artykuły nie tylko w internecie. Nie miałam pojęcia, że awokado zawiera kwas foliowy i witaminę B6, które to pomagają w regulacji homocysteiny, wysoki poziom której prowadzi do chorób serca. Obniża cholesterol, dzięki temu, że zawiera związek beta-sitosterol.
Ponadto kontroluje ciśnienie krwi, wspomaga zdrowie oczu, reguluje poziom cukru we krwi i wiele innych korzyści jest z jedzenia tego niepozornego owocu. Tak więc pasty z dodatkiem awokado są nie tylko smaczne, ale także zdrowe, dlatego jak najbardziej powinniśmy je jeść. Tym razem majonez zastąpiłam serkiem, dodałam czosnek dla wyostrzenia smaku i o dziwo, wyszła znakomita pasta, która mogę jak najbardziej polecić.

Składniki:
1 dojrzałe awokado
2 jajka
serek śmietankowy
pół mniejszej cebuli
sól, pieprz
1 duży ząbek czosnku

Sposób przygotowania:
Jajka ugotować na twardo i pozostawić do ostudzenia. Awokado obierać ze skórki i usunąć pestkę.Cebulę obrać i pokroić w kostkę. Wszystkie składniki łącznie z serkiem włożyć do głębszego pojemnika i zblendować na gładką masę. Doprawić do smaku solą i pieprzem. Przechowywać w lodówce. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz