reklama

sobota, 13 lutego 2016

Ciasteczka owsiane z cynamonem i rodzynkami

Ciasteczka owsiane już na stałe zadomowiły się w naszym menu i gdy tylko mam trochę czasu i ochotę na coś słodkiego piekę tego rodzaju ciastka.  Potem przechowuję je w mojej magicznej puszce, do której nie wszyscy maja dostęp i gdy tylko komuś chce się czegoś słodkiego (mam na myśli męża i syna) otwieram puszkę. Inaczej ciasteczka były by zjedzone w mig, a ja nie nadążyłabym z ich pieczeniem. Ta wersja ciasteczek jest nieco zmodyfikowana, ponieważ dodałam rodzynki i cynamon, a ilość niektórych składników po prostu zmniejszyłam. I muszę przyznać, że warto było zrobić takie zmiany, bo są naprawdę pyszne i godne polecenia.

Składniki:
100g maki
100g masła
2 szklanki płatków owsianych
1/2 szkl cukru
2 jajka
łyżeczka proszku do pieczenia
rodzynek według uznania
łyżeczka cynamonu

Sposób przygotowania:
Jajko, masło i cukier dokładnie zmiksować. Dodać mąkę, proszek do pieczenia, płatki owsiane, rodzynki i cynamon,a następnie dokładnie wymieszać. Nakładać łyżką niewielkie porcje formując płaskie ciasteczka na wyłożoną papierem blachę i piec w nagrzanym do 180 stopni piekarniku około 20 min, aż będą złociste. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz