reklama

czwartek, 28 stycznia 2016

Ciasteczka owsiane

Ostatnio u nas jest szał na ciasteczka owsiane, które wszyscy w koło pieką. Dlatego ja też postanowiłam nie być gorsza i też upiekłam. Ten przepis na ciasteczka jest rewelacyjny, bo jest prosty i szybki w wykonaniu, a otrzymałam go oczywiście od Izy, która pierwsza upiekła je i wszystkich w koło częstowała, jednocześnie zachęcając do ich wykonania. Ciasteczka są pyszne i znikają w mgnieniu oka. Dlatego postanowiłam polecić je na moim blogu i podzielić się przepisem na nie. 


Składniki:
1k masła
1 jajko
1 1/4 szkl. cukru trzcinowego
1łyzeczka sody
1 łyżeczka proszku do piecz.
2 szkl maki
3 szkl płatków owsianych
można dodać rozdrobnione orzechy, migdały, rodzynki

Sposób wykonania:
Jajko, masło i cukier dokładnie zmiksować. Dodać mąkę, proszek do pieczenia, sodę i płatki owsiane, a następnie dokładnie wymieszać. Jeżeli doda się bakalie, a ciasto okaże się za suche i rozpadające się, wtedy dodać odrobinę mleka. Nakładać łyżką niewielkie porcje formując płaskie ciasteczka na wyłożoną papierem blachę i piec w nagrzanym do 200 stopni piekarniku około 15 min, aż będą złociste. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz