reklama

środa, 2 grudnia 2015

Ślimaczki z ciasta francuskiego

Po przerwie znowu wracam i postaram się podzielić z wami drodzy czytelnicy przepisami na pyszne potrawy obiadowe, sałatki i surówki, przekąski, a także ciasta, które przez ostatni okres przygotowywałam jeszcze w domu mojej córki w Niemczech. Ostatnio pomagałam córce przygotować imprezę urodzinowa, więc mogłam zrobić miedzy innymi ślimaczki z ciasta francuskiego, które zawsze goszczą na moim stole podczas imprezy urodzinowej męża, czy mojej.
Ślimaczki spotkały się z dużym uznaniem, dlatego też tym przepisem na tą potrawę wymyślonym przeze mnie podzielę się z wami. Teraz jestem już w domu i spokojnie mogę zająć się moim blogiem.

Składniki:
1 pacz. ciasta francuskiego
20 dkg szynki gotowanej
20 dkg sera żółtego startego
20 dkg pieczarek
1 papryka czerwona
1 jajko
sól i pieprz do smaku

Sposób przygotowania:
Szynkę, pieczarki i paprykę drobno pokroić, dodać starty ser, surowe jajko, przyprawić solą, pieprzem i dokładnie wymieszać, a następnie rozsmarować na cieście francuskim, które zwinąć w ruladę. Roladę pokroić na 2 centymetrowe kawałki i układać na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia.  Piec w nagrzanym do 200 stopni piekarniku do zrumienienia się ciasta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz