reklama

czwartek, 3 grudnia 2015

Pasta z sera mozzarella

Ja robię różne pasty do chleba, ale tej nie znałam. Przepis oczywiście dostałam od Basi (teściowej córki, o której już nie raz wspominałam na moim blogu) na krótko przed wyjazdem od córki do domu, dlatego nie zdążyłam zrobić tej pasty u córki. Po przyjeździe nie dawało mi to spokoju i musiałam wypróbować tą prostą, a jakże smaczną pastę. Jest to pasta, która w dowolny sposób można modyfikować poprzez dodawanie różnych przypraw. Ja zmodyfikowałam oryginalną wersję przez dodanie słodkiej musztardy bawarskiej, a następnym razem dodam bazylię, która doskonale pasuje do mozzarelli i pomidorów.

Składniki:
2 kulki sera mozzarella
200 g pomidorków koktajlowych
łyżka jogurtu naturalnego
łyżeczka musztardy sarepskiej
łyżeczka słodkiej musztardy bawarskiej
ząbek czosnku
sól i pieprz do smaku

Sposób przegotowania:
Ser potrzeć na tarce o dużych oczkach. Pomidorki pokroić na mniejsze kawałki. Jogurt zmieszać z musztardami, dodać czosnek przeciśnięty przez praskę, sól i pieprz do smaku, a następnie dodać do sera i pomidorków. Wszystko dokładnie wymieszać i odstawić do lodówki w celu połączenia się smaków. Podawać z pieczywem.Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz