reklama

czwartek, 10 grudnia 2015

Panierowany camembert

Kiedyś nie przyszło mi nawet do głowy, żeby zrobić obiad składający się z panierowanego camemberta i surówki, ale teraz po powrocie od córki gotuję takie potrawy, które nie maja nic wspólnego z tradycyjna kuchnią, do której mąż i ja przywykliśmy. Wspominałam wprawdzie, że wprowadzam do menu nowości kulinarne, ale nie wszystko mogę gotować mężowi. Dlatego wykorzystuję czasem jego nieobecność na obiedzie i przyrządzam potrawy, które on z pewnością by nie zaakceptował. Taką potrawą między innymi jest właśnie panierowany camembert, który jest potrawą kaloryczną, ale pyszną. Mnie bardzo odpowiada takie jedzonko i dlatego polecam je na moim blogu.

Składniki:
Président Camembert 180 g (pakowany po 2 szt)
1 jajko
bułka tarta
mąka

Sposób przygotowania:
Na dwa talerzyki wysypać: trochę mąki na pierwszy i na drugi bułkę tartą, a w miseczce roztrzepać jajko. Ser moczyć w jajku, w mące, w jajku i bułce tartej. Tak panierowany kłaść na rozgrzany olej i smażyć z obu stron na złoto. Ja zjadam go w towarzystwie sałatki z mieszanki sałat z sosem jogurtowym. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz