reklama

środa, 11 listopada 2015

Surówka z kapusty pekińskiej wariant II

O surówkach już wspominałam w którymś z postów i nie będę się na ten temat zbytnio rozpisywać. Pisałam już o surówce z kapusty pekińskiej, ale zapomniałam dodać, że kapustę pekińską nie znaliśmy w ogóle. Dopiero kiedy moja mama przyjechała na pierwsze odwiedziny z Niemiec, a było to jakieś 24 lata temu poznaliśmy tą niezwykłą kapustę, która od tej pory często gości na naszym stole. Teraz jednak co jakiś czas robię inna surówkę z tej kapusty, bowiem warianty mogą być różne. Przepis na tą wersję podała mi teściowa mojej córki, która jak już wspominałam w którymś z postów, lubi eksperymentować w kuchni i wcale się tego nie boi. Dlatego jej surówki są takie przepyszne i takie różnorodne.

Składniki:
1 średniej wielkości kapusta pekińska
1 por sałatkowy
2 marchewki
1 jabłko
2 łyżki majonezu
sól i pieprz do smaku

Sposób przygotowania:
Kapustę pekińską drobno poszatkować, posolić i odstawić na kilka minut. Jasną część pora drobno pokroić, marchewkę i jabłko obrać i zetrzeć na tarce o dużych oczkach. Wszystko razem wymieszać, dodać majonez i doprawić sola i pieprzem. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz