reklama

piątek, 16 października 2015

Zapiekanka z tostów sera i szynki szwarcwaldzkiej

 Mąż kupił szynkę szwarcwaldzką, bo akurat była w promocji, a że nie miałam pomysłu na jej wykorzystanie wrzuciłam ją do zamrażalki. Wczoraj był znowu ten dzień, kiedy robiłam remanent z okazji rozmrażania oraz czyszczenia zamrażalki i do rak wpadła mi ta cieniutko pokrojona szynka szwarcwaldzka, o której zupełnie zapomniałam.  Szkoda było mi ją zlikwidować (podczas sprzątania zamrażalki, zdążyła się odmrozić), więc postanowiłam poświęcić się do jej zjedzenia i to w takiej wersji, że nie jeden pozazdrościłby mi takiej potrawy.
Zresztą sami zobaczcie jak pięknie i apetycznie to wygląda na fotce. Wystarczy mieć tost, ser i masło, no i oczywiscie tą cieniutko pokrojoną szynkę. Kolacyjka super, choć bardzo kaloryczna.

Składniki:
4 tosty
100 g szynki szwarcwaldzkiej
2 plastry sera
masło do posmarowania tostów (niekoniecznie)

Sposób przygotowania:
Tosty posmarować masłem. Na jeden tost nałożyć plaster sera i przykryć drugim tostem. Tak przygotowane tosty obłożyć szynką, a następnie upiec pod przykryciem na patelni z odrobina oleju. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz