reklama

poniedziałek, 12 października 2015

Sałatka z kaszą i z warzywami

Naszła mnie dzisiaj ochota na jakąś dobra sałatkę z tego czym dysponuję i pomyślałam, że dawno nie robiłam sałatki z kaszą w roli głównej, przepis której dostałam dawno temu od koleżanki lubiącej wszystko co zawiera różnego rodzaje kasze. Nie za bardzo wierzyłam, że sałatka z kaszą może być dobra, ale po jej spróbowaniu okazało się, że jest bardzo dobra i godna polecenia.


Składniki:
2 woreczki kaszy jęczmiennej
mały ogórek zielony
1 czerwona papryka
1 zielona papryka
zielona cebulka
3 pomidory
ser feta
sól i pieprz do smaku

sos:
4 – 5 łyżek oliwy
3 łyżki soku z cytryny
2 łyżki posiekanej mięty
2 łyżki posiekanej natki pietruszki
2 ząbki czosnku przeciśniętego przez praskę

Sposób przygotowania:
Kaszę ugotować według przepisu na opakowaniu. Wszystkie warzywa opłukać i rozdrobnić. W misce wymieszać kaszę z warzywami. Przygotować sos z podanych składników. Ser feta pokroić w kostkę dodać do sałatki, polać sosem i delikatnie wymieszać. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz