reklama

piątek, 30 października 2015

Sałatka Asi nr2

Obecnie sałatki stały się bardzo popularne i prawie na każdej imprezie rodzinnej, spotkaniach na grillu, czy innych są one serwowane. W naszym menu jest wiele takich sałatek, ale dzisiaj chciałabym zamieścić post o nowej sałatce mojej córki, którą na prędce wymyśliła, bo inne, które zawsze robiła znane są przez rodzinę i jej znajomych, a chciała zaskoczyć ich czymś nowym. No i udało się. Muszę przyznać, że sałatkę z pomidorami i sałatą lodową wykończoną majonezem tak naprawdę pierwszy raz jadłam, ale to połączenie naprawdę mi smakowało. Dlatego postanowiłam ją też polecić. Ta prosta, ale dobra sałatka wymyślona przez moja córkę nadaje się na każdą imprezę. W skład tej sałatki wchodzić mogą różne składniki. Podstawą jednak jest sałata lodowa i pomidory. Wersja, którą dzisiaj chce przedstawić zawiera jeszcze kukurydzę i ogórek zielony. Całość wykończona jest majonezem.

Składniki:
sałata lodowa
4 pomidory
ogórek zielony
puszka kukurydzy konserwowej
majonez oraz sól i pieprz do smaku

Sposób przygotowania:
Sałatę lodową wypłukać i porwać na mniejsze kawałki. Pomidory pokroić w kostkę. Ogórek obrać i pokroić również w kostkę. Dodać odsączoną kukurydzę, a następnie dodać majonez, doprawić solą i pieprzem. Wszystko dokładnie wymieszać. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz