reklama

środa, 16 września 2015

Racuszki z jabłkami

Jak już wspominałam w którymś z postów w moim domu nie robiło się ani naleśników, ani racuchów, dlatego też nie znałam tych specjałów. Tak naprawdę o racuchach dowiedziałam się od naszej starszej córki, która jadła je najpierw w przedszkolu, a później u jakiejś koleżanki. I to ona prosiła, żebym je zrobiła, nawet przepis mi przyniosła. I od tamtego czasu co jakiś czas robię racuchy z jabłkiem, które zawsze wszystkim smakowały. Właśnie postanowiłam zrobić racuszki  na szybki obiad, bo na nic innego dzisiaj po prostu nie miałam pomysłu.



Składniki:
2 jajka
1 szkl. mleka
około 2 szklanek mąki
1/4 szklanki cukru
łyżeczka proszku do pieczenia
2,3 jabłka potarte na dużych oczkach
olej do smażenia
Sposób przygotowania:
Do garnka wlałam mleko, następnie wsypałam mąkę, cukier, wbiłam jajka i dodałam proszek do pieczenia Wszystko dokładnie zmiksowałam. Do powstałej mieszanki dodałam starte jabłka i jeszcze raz wymieszałam. Smażyłam racuszki na rozgrzanym oleju z obu stron na złoty kolor. Można gotowe racuchy obsypać cukrem pudrem, ale ja tego nie robię, bo i tak są słodkie. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz