reklama

środa, 2 września 2015

Pasta z jajek i tuńczyka w oleju

Przypominają mi się czasy, kiedy to dzieci były jeszcze małe, jaki problem mieliśmy zawsze z kolacją. A to tego nie chciały jeść, a to tamtego i dlatego starałam się co jakiś czas robić jakieś pasty na kanapki,   (przepisy podrzucali mi moi znajomi), żeby urozmaicić im kolację. Jedną z ulubionych past była i jest do dzisiaj pasta z jajek i tuńczyka. Chociaż w tamtych czasach trudno było kupić u nas takie rarytasy, to ja nie miałam z tym problemu, bo co jakiś czas rodzina wysyłała mi to z Niemiec. Obecnie bez problemu można kupić tuńczyka i każdy może sobie taką pastę zrobić.

 Wśród tych past była również pasta jajeczna, czy pasta z twarogu i makreli , których przepisy również znajdziecie na tym blogu, ale w późniejszym terminie.

Składniki:
6 jajek
puszka tuńczyka w oleju
cebula
łyżka musztardy
sól i pieprz do smaku

Sposób przygotowania:
Jajka ugotować na twardo, obrać i przegnieść przez praskę do ziemniaków. Dodać rozdrobnionego tuńczyka wraz z olejem, drobno pokrojoną cebulę, musztardę i dokładnie wymieszać na jednolita masę. Doprawić solą i pieprzem. Doskonała do świeżego pieczywa. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz