reklama

poniedziałek, 14 września 2015

Pasta jajeczna – szybki dodatek do chleba

Zdarzają się czasami sytuacje, kiedy wędliny, sery, czy pasztety objadły się już nam i wtedy powstaje dylemat, co znowu zrobić na kolację, czy śniadanie? Macie tak nie raz, bo ja mam i wtedy przychodzą mi do głowy różnego rodzaju pasty, ale wiadomo, że czasami w lodówce nie ma akurat tych składników, które się potrzebuje i nici z naszego pomysłu.
Jednak jeśli chodzi o jajka, musztardę, czy cebulę to produkty, które znajdują się prawie w każdym domu i właśnie z tych produktów można wyczarować pyszna pastę do chleba. Mnie się właśnie o niej przypomniało i zrobiłam, biedę mieć kolację już z głowy. Dobra jest również pasta do, której zamiast cebuli daje się szczypiorek. Polecam.

Składniki:
6 jajek
zielona cebulka
łyżka masła
łyżka musztardy
sól, pieprz do smaku

Sposób przygotowania:
Jajka ugotować na twardo, obrać i drobniutko pokroić w kosteczkę (ja przecisnęłam przez kratkę). Cebulkę zieloną drobno posiekać. Dodać miękkiego masła, musztardę sól i pieprz do smaku. Dokładnie wymieszać i gotowe. Przetrzymywać w lodówce. Smacznego.

.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz