reklama

poniedziałek, 28 września 2015

Kapusta kiszona z masłem i czosnkiem

Jak już pisałam w którymś z postów w naszym domu surówki zawsze były i są na pierwszym miejscu, ale odkąd zrobiłam pierwszy raz kapustę kiszoną według przepisu mojej mamy, która zawsze podawana była do ryby smażonej, trochę nasze menu się zmieniło. I kiedy tylko robiłam rybę w czasach, gdy dzieci jeszcze były w domu zawsze wygrywała kapusta kiszona z masłem i czosnkiem.
Teraz też jeszcze ją robię, ale mąż woli zdrowszą wersję do rybki, czyli surówkę z kapusty kiszonej.

Składniki:
1/2 kg kapusty kiszonej
1 mała cebula
2 ząbki czosnku
łyżka masła
sól, pieprz i cukier do smaku

Sposób przygotowania:
Kapustę ugotować do miękkości, odcedzić. Cebulę obrać i drobno pokroić, czosnek obrać i przecisnąć przez praskę lub drobniutko pokroić. Czosnek, cebulę i masło dodać do kapusty, przyprawić solą, pieprzem i cukrem. Podawać z ziemniakami  i rybą panierowaną , smażoną. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz