reklama

czwartek, 27 sierpnia 2015

Szybka surówka z pora, marchewki i jabłka.



Jak już pisałam, w którymś z postów bardzo lubimy surówki, ale ja zazwyczaj robiłam te ogólnie znane z kapusty, czy to kiszonej, czy białej, ale nigdy nie decydowałam się na jakieś specjalne nowości, bo obawiałam się reakcji głównie moich dzieci. A z drugiej strony tak było wygodniej, po co było szukać i wprowadzać coś nowego, jak prościej było zrobić to co się dobrze znało. Dlatego, gdy teraz jesteśmy z mężem sami mam i więcej czasu i pewność, że robiąc jakieś inne surówki niż dotychczas nam znane, na pewno się nie zmarnują w razie klapy, bo i tak je zjemy, najwyżej drugi raz już nie zagoszczą  na naszym stole. 
Tą surówkę z pora miałam okazję popróbować u mojej córki w Niemczech. Surówkę tą zrobiła jej teściowa, która nie boi się eksperymentować w kuchni i jak to się mówi "z byle czego zrobi coś". A, że wtedy miała do dyspozycji tylko warzywa, które akurat były w domu, zrobiła  surówkę, którą teraz i  ja często serwuję do obiadu.
Składniki:
1 duży por sałatkowy
1 marchewkę
1 jabłko
łyżka majonezu.
sól i pieprz do smaku

Sposób przygotowania:
Por obrać z wierzchnich liści i pokroić na pół talarki. Marchewkę i jabłko obrać i zetrzeć na tarce o dużych otworach. Dodać majonez i wszystko razem wymieszać, doprawić solą i pieprzem. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz